Klachten en garantie

U mag erop vertrouwen dat wij de producten selecteren op kwaliteit die wij zelf ook zouden gebruiken. Op de producten zit dan ook garantie op materiaal-, ontwerp- en fabricagefouten zoals die hoort bij een goed product. Mocht u gebreken constateren die onder deze garantie vallen, laat het ons dan weten.

U ontvangt van ons een vervangend product of uw geld terug, wanneer deze gebreken binnen de garantie vallen. U vindt de garantieperiode van uw bestelde producten op de offerte, orderbevestiging, toeleveringsdocumenten en/of factuur. 

Controleer in uw eigen belang

We wijzen u er graag op dat het in uw eigen belang is om de geleverde goederen of uitgevoerde opdracht zo snel mogelijk te controleren. Wanneer u gebreken of andere zaken constateert die een reclamatie rechtvaardigen, kunnen wij die pas na uw reclamatie herstellen. Hoe eerder u dit meldt, hoe meer u de afhandeling van uw reclamatie bevordert. 

Meer hierover leest u in onze algemene voorwaarden.

Overige klachten

Wij doen altijd ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Complimenten zijn uiteraard fijn en welkom, schroom niet om ook te laten weten wanneer u een verbeterpunt of klacht hebt. Uw klacht nemen we altijd serieus in behandeling. U helpt ons daarmee ook onze service verder te verbeteren. 

Reclamaties bij opdrachten

Voeren wij een opdracht uit, mag u daarop ook garantie verwachten. Wanneer u constateert dat de uitvoering van de opdracht niet volgens overeenkomst is of deze niet volgens uw verwachting is, ontvangen wij uw reclamatie graag binnen 8 dagen na uitvoering van de opdracht.